13 juni 2009

Tvpaus

Målet var 10 000 steg. Så jag och kakan tog oss gående till södra där vi mötte upp M för loppisfyndande. Men de fanns inte så mycke som ett endaste litet fynd. tokigt prissatt eller sålt. Vi tog några till fyndrundor men allt jag hittade var en tröja på Cubus. Det räckte dock.
sen åkte vi på fika med reunionmammorna. Helt okej, ibland lite stelt med vissa men jag menar..ja what to do. De bästa var mitt försök till att krama J. Jag fick...en stel kropp till svar. jag får ge honom tid, stackarn. Jag förvarnade ju knappt :).

Sen hem till svärisarna, jag och sirihund gick en regnig promenad (så trött på regnet). Jag fick en strålande ide och sen åkte vi hem.
Dagens resultat 11300 steg. bra jobbat.
Nu babel på tv. bättre än jag förväntat mig. Men orkar en enbarnsmor verkligen se hela? de är frågan. M har redan somnat.
Lite orolig för att kakan skall bli sjuk, de är något på G känns de som.
På måndag är det träning. jag har lovat. Sen kommer las bossos till kontoret, vi får väl se hur levande vi kommer ur det, det ser väl inte ljust ut. Jag har ju dock en ide. och den borde gå att genomföra. annars blir det till att städa trapphus. Inte för att jag egentligen orkar bry mig, men jag är livrädd för att de kommer. Det känns som om det är på gång. Men jag överlever, I always do.

Men nu. worries, Babel.

Inga kommentarer: