16 juli 2009

Hemma från äventyr

Hemma igen efter några dagar i Göteborg.
Hade kunnat stanna borta i några dagar till faktiskt. Kändes lite motigt att komma hem till posthögen, stöket, allt sånt. Mest tror jag att de känns motigt för att de inte är vardag ännu. Jag vet inte hur allt kommer att funka sedan med jobbet, transport till o från samt allt annat i mitt liv som funkat bra förut. Träning, projekt osv, what happends now? Jag får helt enkelt planera om livet, innan den rutinen är fix och färdig känns livet som en enda ovisshet.
jaja, jag har fortfarande semester så jag har egentligen ingen rätt att gnälla.
Slutet av denna vecka o nästa vecka bör innehålla.
Visit och sovaöver av bror och family
Trimm och fix av häck runt ägorna (en jäkla massa)
Fix av rhoddis
Fix av berså
Plantering
Montering
Uppackning av grejjor
Fixa garderober
Bli färdig med huset i sig lixom
besök av S och T
Besök av He man
Besök av Finland
Ev. besök och finmiddag, de får vi se
Köp av tv
Köp av spade
Köp av antenn
Köp av trädgårdsredskap
Träning, träning, träning

sen ska jag försöka få min älskade sambo att inse att jag måste shoppa lite kläder till nya jobbet. Jag kan ju inte komma som en hobo från landet...även fast jag kanske är de.

Nu ska jag försöka varva ned innan jag går och sällskapar med mina två karlar uppe i sängen.
sov gott.

Inga kommentarer: