3 juli 2009

Varför går du upp på morgonen? För att mitt liv är underbart

ÄNTLIGEN internet.
Galet vad en vecka utan access till internet kan göra saker besvärliga. Eftersom jag blev utan jobb innebar ju de även att jag inte hade internet där, men oxå att jag behövde internet för att söka jobb.
Status på mig just nu.
Nytt hus inflyttad
Mobilt bredband. Lite långsammare, but it works.
Ingen tv än. Antennkabeln är på övervångingen så de blir lite pyssel
M ligger i födelsedagsbadet.
kakan sover i sängen på övervångingen
Jag sitter i nya köket och surfar
Svärmor har varit en ängel mer än jag kan säga och roddat med uppackning som en general. Allt blev så bra.
Två korta veckor var jag arbetslös.
Idag är det dock ordnat. Det ger mig efterlängtad semester som ingen kan ana. 3 augusti får jag nya arbetskollegor och vad jag tror ett riktigt roligt jobb med bra, bra lön.
Imorgon kommer en massa älskade människor över på besök och skall se på vårt halvt uppackade och älskade hus samt grilla. Alla som känner sig glömde är mer än välkomna.

On the negative side (det finns de väl alltid?)
Så är de mycke småkryp i ett hus, feta spindlar och sånt skit huaaa....
Spisen är de nåe generalfel på. antingen elfel i hela köket eller sugig ugn som man inte kan använda alls.
Men, jag klagar inte, jag är mer än lycklig. Faktiskt så lycklig att jag inte kan fatta att det är sant.
Älskad son
Älskad sambo
Älskad bostad
Spännande jobb (älska är ett starkt ord :)...)
Nothing can stop me now. Folk säger att jag är så jävla bra och idag, idag är en av de dagarna som jag nickar instämmande. Så jävla bra är jag!

Bilder på nya huset kommer, så fort jag hinner. No stress, jag har semester!

Puss världen I love you.

Inga kommentarer: