4 aug. 2009

Apa apa apa

Idag har varit lärorikast. Halva dagen har varit tokbra. Informaiv och så känns de som allt är på gång.
Halva dagen var vi bortglömda och satt o roddade med låtsassäljsamtal. De va okej i några minuter, efter några timmar pratade vi hår, naglar, känslor och en massa annat tjejjer kan prata när de fördiver tiden (men ja vi pratade faktiskt om de).
Efter lunchen fick jag sitta med mitt team och kolla hur de säljer in tidningen till folk. Väldigt spännande och det gav lite mer insikt i vad jag gjorde där. Nu känns ingenting lika svårt och omöjligt längre.
De är självklart over my head. Alla omslagssidorna är redan sålda, största tidningen i sitt slag, osv osv...något jag inte riktigt är van vid...marknadsledande hehe.
Men otroligt roligt att gå från apa till guld direkt. Underbart. Jag håller tummarna för att jag kan sälja. Fast de e klart jag kan.
Imorgon börjar det på riktigt. Först lite mer snack om tidningen osv sen ska jag köra själv. Både otroligt läskigt och väldigt spännande. Jag hoppas på de bästa.

satt o fnulade på att jag inte ens kommer ihåg min första dag på de förra arbetet. Kan inte för mitt liv komma ihåg vad vi gjorde och vad som hände. Sjukt.

Nu ska jag kela med min familj innan jag tar itu med mitt hår lite grann, tar en dusch och går och lägger mig. Skönast.

ps...ngn som är kung på att jobba i mac? De va ju 100 år sen o nu ska man va expert. Ge mig tips

Inga kommentarer: