25 aug. 2009

Humor för en pendlare.

Satt igår och lyssnade på 3 killar i yngre tonåren. Det var så klockrena kommentarer så jag önskade att det aldrig skulle ta slut.
"alltså skäms jag för att jag har L.O.G.G? Neh, de är ju lixom ett billigt men riktigt bra märke. Jag menar, H&M skickar ut kataloger, hur många gör de?"
Det var hysteriskt roligt. sen vägrade den ena killen låna ut sin kasse till den andra killen som inte hade någon kasse. Det var också fantastiskt roligt. Förstod aldrig varför han inte lånade ut den. Han hade ju lixom en väska. Men neh, han vägrade. Tror de hade något med att göra att de köpt grejer de inte fick köpa. I dont know.
Sen kom de en vindruva rullande. De va oxå humor.
Man måste ju se positivt på livet lixom. Jag sa ju i somras att de skulle bli mitt nya jag. Nu får jag fan stå för de. POSITIVT! I will make this. It will work. I will make it work.

Dax för en jäkla rush idag.

Inga kommentarer: