31 aug. 2009

Junglebells

Kan inte få igång min e mail på telefonen. Nedrans attans.

Annars lovade jag att skriva ett bra säljinlägg idag. Veckans mål är på 145 `, lite magstarkt men jag är i alla fall den som sålt på kontoret idag. Just nu för 24 `. Ska försöka mig på att nå de där över 100 000 vore topp. Då får jag en helt okej lön också. Så lets play, hoppet är inte kört.

Jag har så mycket åsikter och tänk och tyck i min kropp om hela livssituationen just nu. Allt känns upponer och jag vill bara få en stabil tillvaro. I och med det ska jag inte skriva ett stort långt inlägg om vad jag egentligen känner utan jag skall försöka vara positiv, otroligt positiv till allt just nu.
Trots att jag är en bitch ibland just nu så vill jag att alla runt omkring mig ska veta att ni är bäst i hela världen. Jag är faktiskt otroligt lyckligt lottad. Om än trött och förvirrad men otroligt lyckligt lottad.

Och snart är de jul :).

Inga kommentarer: