13 aug. 2009

världens sämsta bloggare

Jag är just nu världens sämsta bloggare. Folk som går upp vid 5 på morgonen, pendlar i två timmar till jobbet, jobbar från 8-17, åker två timmar hem, träffar sin underbara son som klarar av att gå hos dagmamma fantastiskt bra i två timmar ungefär innan vi slocknar i soffan, är inte helt bra bloggare.
Detta var dock inget klagomål, det var en konstatering.
Konstatering två är att jag sålde för 17 000 idag. HEJJA MIG. Första gången jag sålde på de här jobbet. Det var mycket viktigt att lyckas sälja så fan va bra. Jag har en till på gång till imorgon och jag hoppas å de innersta att han tackar ja. Då når jag inte de uppsatta målet på 45 men jag når iallafall någonstans närmare 30.

Nu ska jag umgås lite mer och fira att jag lyckades.
Adjö

Inga kommentarer: