15 sep. 2009

Ensamt utan LG

Galet med energi just nu.
Efter en stressyatzy kan jag nu inte släppa tempot. Tuggar tuggumi som en duracellkanin.
Har försökt mig på att ge all den här energin till mitt arbete. De går mindre bra ;).
Hoppas på en 1/2 sida idag.
Taskig lön denna månad men kollegorna tror på 300 000 i sälj till nästa nummer. De ger en bra avkastning. jag får lita på dem.
Tisdag.
Underbara tidsdag. Kan idag vara min dag?

På fredag är de dubbeldejt med paret Runge för att se på film. Sen är de släkt kräftskiva i stinsenhuset. Hoppas på att de färska kräftorna kommer in till dess. Ingen som ringt och bekräftat min beställning. Dålig service.

Nu hoppas jag bara på att den svarta LG tvn slutar vara svart och att de kommer och hämtar den. Tokigt tyst och tomt utan tv underhållning.

Lets go to work.

Inga kommentarer: