9 okt. 2009

Alla dessa kryptiska inlägg

Jaha..Idag ska jag till doktorn.
Tanken är att jag skall vila lite.
Jag behöver vila.
Livet har inte varit till sin fördel och jag tror lite sova och lugn kan göra allt på still igen.

Jag trodde ju aldrig att jag skulle hamna här.
Nu sitter jag alltså i situationen att jag blivit erbjuden en annan tjänst.
På begäran av chefredaktör och vd. Trots underprestation så de sjunger om de.
Det kan va nåt. Luften är rensad,alla vet förutsättningarna.
Man kanske borde pröva.
Alternativet: a-kassa. O de vet de fuck.

Jag har lite tänk tänk att göra. Det var riktigt elakt, grymt och tufft ett tag.

Jag tänker att de kan bli bra.
Men först en vecka hemma för att hela mig.
Det har helt enkelt varit allt för mycket.
Men det här kan vara bra..jag tänker att de kan bli bra.

Inget är ju för evigt?

Inga kommentarer: