26 okt. 2009

En uppdatering senare

Släkten på besök.
Fina nya kläder från farmor och farfar till knoddas.
Fina D och K hämtade mig för lite socialt tjat om ehh jobb...men släpp de människa och gå vidare.
Fast de e klart vi pratade lite lite bebis me.
sen kom vi hem till mr mcdonalds himself. Fast med godare burjare. Gullsambo.
Sen somnade kakan medan jag ansökte till en KY utbildning. Vem trodde att jag någonsin skulle klara av att göra de? But I did. Vi får väl se vad de tycker om mig. De vore både extremt roligt och väldigt underbart om jag får en plats. Spinnande.
Nu vill jag bara att lunchboxen är klar.
Duschen är duschad.
Kläderna strukna.
De lär inte vara så. Men jag menar...önska kan man ju.

ps. så kom han in och sa "jag gjorde lunchboxen klar" dåså..bara lite kvar.

Inga kommentarer: