21 nov. 2009

Funderingar

jag kan inte fatta att jag har så otroligt intressanta idéer o tankar i mitt huvud men när jag skall skriva ned dem i min blogg blire typ "idag jobbade jag och sen åkte jag hem".
Ett antal roliga incidenter på jobbet.
Tanten som blev sur för att hon inte fick köpa inredning och han som försökte muta mig att sänka priset genom att ha köpt en ros. Jamen de va väl en bra idé? Han fick inget sänkt pris. Stackars.
Mitt jobb är verkligen riktigt roligt. Jag älskar butiksjobb. Det är bara kul, all the way. Jag skulle älska att ha en egen butik. Det vore en sån där riktig på riktigt grej. De borde bara göras.
Jag skulle även vara världens bästa receptionist.
Men jag äger varken en butik eller har en heltidsanställning som receptionist. Men de kan ju ändras.

Det finns en massa jag är skitbra på.
Det vore bra om världen kunde inse de oxå.
Kanske skall starta hemsidan "jag söker jobb, den med bäst bud vinner en anställd."
det är något att fnula på.

Efter en färdigstickad halsduk till M så har jag nu behöv av ett nytt stickprojekt. Kanske sån där storhalsdukskrage ull mig själv. Men orkar jag det o så behöver jag nya stickor då. We will se...snart ett fnul på en hemsida...eller liknande. Adjö!

Inga kommentarer: