29 nov. 2009

söndagsmorgon

Vaknade görtidigt av att Theo ville upp i sängen. Efter lite buffande och knuffande så låg han bekvämt i sängen. Efter att ha försökt ignorera ett ihärdigt klappande i tio minuter så slog jag upp ögonen.
Då stirrade två kornblå ögon tillbaka på mig och han log så stort han kan.
"Vill du gå upp, är de det du försöker säga?"
"Jaaaaaaaaa"
Så trots den okristliga tiden en söndagsmorgon så fick han upp mig. Tack vare det underbara leendet kan jag tro.
Nu sitter vi i mörkret framför svampbob. Värre kunde de vara.

Idag blire shopping av julbelysning
Kanske Julmarknad
Adventspyntning
Adventsfika hoppas jag verkligen
O en långpromenad för att få bort 7 eleven chokladkakan vi svullade på igår (den är så otroligt underbart fin att de knappt går att förklara).

Nu ska jag kolla arbeten innan jag drar mig ut på promenaden.

Inga kommentarer: