17 nov. 2009

spännande

Ihh jag har blitt kallad till intervju på utbildningen jag sökt.
Sälj och marknadsföring.
På måndag klockan 9.
Vet ännu inte hur jag ställer mig till det. Om jag vill/kan gå utbildningen men de vore otroligt roligt.
Börjar direkt fnula på webshoppar, homepartyn och egna butiker.
Kära svägerskan (hetereså?) gav bra idéer i helgen och det bara kliar i mina små fingrar att få starta och hålla igång en egen idé.
Men riskerna...de e dom där riskerna som gör mig feg.
Men med facit i hand...jag sitter halvt arbetslös och väntar på a kassepengar som jag tror jag kan fortsätta vänta på ett tag. System som inte funkar är intressanta.
Man kanske ska betala 300 spänn till sig själv varje månad istället så man vet att man kan betala sina räkningar istället för att vänta på pengar som någon annan dikterar. Intressant med tanke på att jag faktiskt betalt till dem punktligt...men ja ja.
Jag har i alla fall mitt butiksjobb som jag nu snabbast möjligt skall ta mig till.
Idag blire försäljning av glas sörrni.
Håll alla tummar på måndag...typ.
:)

Inga kommentarer: