18 feb. 2010

Dax för dagens ansträngning

Sjukt trött..kanske är de snön och snön och snön. Orkar knappt gäspa.
Tanken är att efter den enorma promenaden för att hämta Kakan och sedan handla nu försöka mig på majssoppa och pannkakor. Ska börja med förberedelserna i alla fall..om jag orkar.
Kakan och jag slöar ikapp.
Kan inte förstå att jag orkade crosstraina en mil idag...måste varit på ren vilja.
Skulle behöva en dammsugning och en uppstyrning av tvätten innan vi åker på kortweekend men troligheten att jag orkar med de idag är hysteriskt. But ya never know.
Jaja...stackars stackars...suck va jag klagar.
Gnällkärring. Styr upp styr rätt..gå o laga majssoppa nurå.

Hejja

Jag ska låtsas att jag är Leila Lindholm och stirra konstigt in i en låtsaskamera samtidigt som jag ler åt absolut ingenting. Kanske att de piggar upp. Jag ska försöka.

Tjûss

Inga kommentarer: