22 feb. 2010

kyligt

Helgen är över.
Ålandsfärja med kändisspotting big time. Vi hade riktigt kul med god, mycke mat och drinkar. Små trippar gör att man orkar med 28 gradigt minus väder.
Hade tänkt åka in till södertälje idag och prata med gamla chefen och handla med sambon. Men med tanke på att de inte går tåg så är de ju frågan om man orkar?
Men jag måste prata med chefen någon gång. Kanske ska ringa?
Suck jaja, de här med snö och kollektivtrafik funkar inte. Dax att fixa körkort kanske?

Som vanligt blev de sjukt dåligt med fotografering men nån bild kan jag nog ladda upp senare.

Annars är jag sjukt slö och trött idag. Jag tror all energi går åt till att försöka hålla sig varm...sen är jag fortfarande i paltvåffelkoma efter heldagen hemma hos morbror L.
Helst av allt skulle jag vilja ligga nedbäddad under en filt...vilket nog kan hända sen för lilleman verkar inte vilja göra något annat i alla fall.

Ciao

Inga kommentarer: