4 mars 2010

arma människa

Åhh herrejisses. Efter en veckas projektande är jag helt slut i huvvet.
Igår var min topp, idag var jag trött men huvudsaken är att det var bra resultat med slutet inom räckhåll. Sen får vi se hur allt fungerar till slut.

Ikväll skall jag hålla mig lång ifrån plugg och tänk. Ikväll får jag älska mig själv lite och skämma bort mig.

Helgen består i
fredag: Lunchsällskap hos T och J, sen lite projekt för att avsluta med födelsedagsfirande hos svärmor.
Lördag: Latande fram till 5 tiden då det är middag och party hos några vänner ute i skogen. Tackar släktingar för hämtning så jag kan supa M under bordet för första gången på mycket länge. men efter den här veckan kommer jag nog bara supa mig själv under bordet.
Söndag: Recovery.

Nästa vecka är det mycket pluggande som gäller, många timmar framför datorn och förmodligen en hel del frustration. Förhoppningsvis lite news om jobb också. Låt oss alla hålla tummarna.
Men nu...som sagt...dags för kärlek till mig själv.

Tjûss

Inga kommentarer: