12 mars 2010

Jag drar mig för projekttimmen

Igår fick min gamla kollega en dotter. Så roligt. Såg senare att det varit dramatiskt. Född i bilen utanför BB. Lord. Vet inte om jag skulle klara sånt.
Ska vänta lite tills de har landat och ringa och kräva hela historien.

Annars hade vi en inte titta tv så mycket kväll igår. Vi somnade visserligen framför en film men de va senare. Efter maten planerade vi ett hemma os med bollkastning, stafett, längdhopp osv.
Roligast var när vi skulle kasta ned en boxboll med gossedjur och Theo helt plöstligt såg att hans Nalle var med i leken. "Neeeeeeeeeeej nalle är rädd för att flyga" Sen tog han honom och krama honom och pussa honom och sa typ fyra gånger "såja var inte rädd". Sen när han insett att Nalle nog inte brydde sig sulade han honom över hela köket och skrattade nåt Gargamel aktigt skratt.
Roligt hade vi i alla fall och jag förlorade som vanligt.

Idag är de projektande och förhoppningsvis något snäppet roligare.

Btw..igår fick jag en intervju me. Lord....första på år och dar. Ska kolla in arbetet innan jag lägger några direkta värderingar på de. Skickade en ansökan och tio minuter senare ringde dom upp...hmmm kan jag ta de som en komplimang så tänker jag göra de.
I vilket fall som helst. Jag behöver ett arbete nu. Inte bara för att betala sjuka elräkningarna utan faktiskt även för att orka med mig själv. Jag har haft så mycket själransakan nu att jag börjar drömma konstiga drömmar.

Mitt projekt att starta eget företag är lagt på is. Min kompanjon måste få lite tid på sig. Klokt. Kul att jag kan ta sådana beslut också..kloka alltså.

Nej fan, nu måste jag sätta mig framför proven och försöka mig på intelligenta svar. blä, sjukt trött på sånt nu, speciellt eftersom dom aldrig, aldrig är helt nog smarta.

Inga kommentarer: