23 mars 2010

Känner mig lugn ändå...

...trots att jag i vanliga fall brukar kunna frambringa smärre panik.

Jag bara måste kolla efter den här söta hatten som Ulrika har. Men nu bor jag ju inte i norrköping så vad vet jag om den finns i Södertälje. ska ta mig en koll i alla fall. Hon är nog en av Sveriges bästa på att hitta fynd, älskar att kolla in där och få lite ideér, med tanke på att jag inte är rikast är fynd min grej hah.

Nu ska jag iväg och hämta knodden från dagmamman. min uppladdning för morgondagen känns ganska bra. Ska ha spakväll med mig själv ikväll så jag hoppas att karln min tar nattningen (som i och för sig inte brukar vara allt för besvärlig, vi har världens bästa son om någon missat de.

Jag har dock hunnit med
Ett godkänt prov (yay!)
Ett ordentligt träningspass
Slappande
Mailande
Bloggande
Så dagen har varit bra :)

Imorgon hoppas jag på en frukostdate med Jojo. Det ser ljust ut och jag tror jag behöver något sådant innan jag ska till första dagen på förhoppningsvis nya jobbet.

Annars ser vi i familjen fram emot nya kusinen som enligt Theo borde kommit igår. Vi får väl se, any day now. Spännande!!!

Inga kommentarer: