21 apr. 2010

Dagen har sina fördelar

Min lycka är gränslös.

Buzzador frågade om jag ville vara med i en Neutrogena kampanj. Are you kiddin me, självklart jag vill.

Wunderbart.

Jag gillar gratis, gratis smakar nam nam. Lite buzzjobb bara men de kan de va värt.



Kom på att efter min lön nu på fredag ska jag på riktigt införa dejting med mina stockholmsgirls igen. Jag menar lite fika eller middag efter jobbet? Eller kanske en drinkkväll och sova över? De latheten som stoppar. De e bekvämt att alltid följa mönster.
Har hört så många gånger "vi borde ses oftare" jamen gör de då...på riktigt do IT!

Annars efter att köket lever igen, efter att vi kan börja leva någorlunda normalt igen utan att behöva åka till svärisarna (tack snälla) för att göra storkok så ska vi fixa en brännbollsfeke. Bra väder, picknick, usla brännbollsspelare, alla kan komma. Låter lövly eller hur?
Kolla facebook för en invate lite senare i år.
Som sagt, först kök.
Nu arbete. De är rätt vitalt de med.

Ps. Glöm inte att Theo fyller ett...tå...the...föööra..neh the imorgon.
Stor kille.

Inga kommentarer: