9 apr. 2010

Friends

Har varit sjukt dålig på att ladda upp bilder.
Älskade JoJo var på ett sista besök innan nästa äventyr börjar för henne.
Vi bjöd på lite aktivitet i form av airhockey, basket och discobowling...+ att någon stal hennes mobil. Jamen sicken spänning haha.



Hon vann...över micke...hehe

Micke körde high score på basketen

Trios of the bowlingskoorder



Miffon of the bowlingskoorder

Ska jag vara ärlig var Jojo 1000 gånger bättre än vad jag var på bowling.
Segerkyss?

Discobowling...inte varje dag

Hon vann inte på guitarrhero, eller de kanske hon gjorde? Rolig ser hon ut i alla fall


Idag har jag annars lyckats få in en storaffär (lite gött) och firat med mat på Abbes i Mölnbo där Carola och EMD tydligen ätit? Well well...vi har en flaska vin also för att svenssonfira på riktigt.
Saker och ting börjar ordna upp sig känns de som.
Jag hoppas att de är långvarigt. Jag gillar känslan.

Nu äre helg



Inga kommentarer: