24 apr. 2010

Lördagskvällen för en sliten

Hemma efter releasefesten på 550 för newztelge.se. Jag tycker den va klockren. Inte fullt med folk, inte fullt ösdrag men ändå magdans, trubadur, vattenpipa, goodiebag. Jag tror folk drog vidare men jag tror dom gjorde de med en nöjd känsla.
Själv gick jag omkring och forserade fram konversationer med totala främlingar. Tror inte dom kände att jag var för trevlig men efter tredje "hej men vad heter du" repliken ville jag döda mig själv och lösas upp i starksprit, helt nåt från Mexico.
Fick dock ett telefonnummer (jag samlar på dom och lägger i min egoburk) och en del nya bekantskaper, en hel del beröm, både för min klänning, min arbetsplats och mig själv. Sen sa chefen att han läser min blogg. fick en aning panik innan jag kom på att jag inte har speciellt mycket att klaga på med mitt arbete och därför...inte skrivit något speciellt negativ. Så bossen, if ya read this, puss!
Dagens höjdpunkt, jag satt bredvid Bobby..Ni vet kändisfrisören. Jamen de kanske inte är någon big deal för er men jag är lite kändiskåt. (men dont tell anyone)

Jag drog vid 22.30. Hejja jag o kolla transport. 23.01 gick bussen.
Så vad gjorde jag min vana trogen? Jag gick in till kiosken och flörta lite och fick lite lördagsnight färdkost all free. Jag är bra på att få gratisshit. Vet inte varför egentligen men jag tror jag är poppis i dålig belysning.

Imorgon är det tillbaka till att vara mamma igen. Hoppas liten har en bättre dag än idag. Trotsen kom in som en käftsmäll.
Så från releaseparty till bakning av Nalle Phutårta. Mitt liv är onekligen skiftande.
På måndag vill jag ha pengar in. De är mitt krav på mig själv. Helst 15.000 då gallerian går med annars är de okej med mindre, but I wont like it.

Om man skulle slöa framför tv nu när man är kung över fjärren ett tag.
Men jag måste erkänna, jag tror min kropp gått in i overmode, den är sällan vaken längre än till 22. Foten har dock somnat några gånger.

Ciao

Inga kommentarer: