4 apr. 2010

Påskresa del hemfärd

Påväg hem från Göteborg. En trevlig vistelse med mat och umgås och som vanligt en aning shopping men de va de lilla.
Jag tror vi fick
Ett fultäcke (Jojo tål inte dun)
Ett lakan till lilleman
Två par skor och två tröjor till lilleman. (men de tror jag är födelsedagspresent...)
En fodrad stor regnjacka (toppen nu när de e blött o kallt)
Ett par stiliga jeans till M
En tavla till Jojos rum
Ja just de..jag då? Ähh jag ska spendera sen när min första lön kommer. Då jädrans ska jag tokspendera. Nya skor, kläder (först -5 kg, innan de blir de inga kläder).
Ja just de så är vi nog ett par kg större oxå. Lord vad vi möljat i oss.- Min mage har helt gått i strejt och undrar med darr på rösten var grönsakerna och måttan tog vägen. MEN DE E PÅSK har jag försökt förklara. Well well gnällmagen får fan ta och härda sig lite.

Då var de bara ett antal mil kvar hem.
Svärmor stickar
Son snarkar
M kör
Svärfar...ja de vet jag inte. Jag skall genast börja retas med honom för att roa mig en stund.
På återseende!

Inga kommentarer: