5 maj 2010

Capten on this ship?

Igår var jag på en livs levande fotbollsmatch. Mycke spännande. Assyriska vs Harmmarby. Som den gamla Södertäljebo jag är blev de klart Assyriska.
Vi stentorska. 3-0.
Fast vi ägde 60 min av matchen...sen gick det fel. Tråkigt när dommaren är Hammarbyare, i alla fall den kvällen.

Namedropp gav oss VIP och gratis middag. Men hur fel är de lixom?, inget alls, Underbart. Tog lite kort också med finkamera från jobbet. jag har en bra arbetsplats, helt rätt kontakter ;).

Idag måste jag få avslut. På riktigt. Jag orkart inte me mer negativ stämmning. Nu äre jag som tar befälet. Kapten??

Ikväll ska jag få träffa kakan. Ett dygn sen vi sågs. Han fick sova hos farmor för att vi gick på fotboll. Idag ska dom på förberedande visit hos tandläkaren. de e bra. Farmor är lugn. Själv hade jag börjat grina och skrika...väldigt bra förberedande :).
Längtar så jag kan svimma efter min lilla karl. Men bara en arbetsdag kvar :).

Puss o kram

Inga kommentarer: