9 maj 2010

lördagskalas

Gårdagen var familjebaserad.
Först träning, presentshopping och sedan kalas i sann 22 barnsanda.
Isglass, tutor, fiskdamm och kaffe och kaka för vuxenstaben.
Trevligt o träffa några gamla bekanta men efter 2 timmar kände vi en viss längtan efter en tutfri tillvaro.
2 till som är gravida i samma gäng som Theo och jag hängde med under spädbarnstiden. Lite brutusstabbing känner jag, dom som var så anti fler ungar har nu gått och sållat sig till "2 barnsstaben". Sen ser dom på mig med koögon hela bunten "bara diiiin tuuuur kvaaaar".
Jomen jamen ehh...
JAG SKA GÖRA KARRIÄR INTE BEBIS!
haha..well well. Grattis till dom i alla fall, på riktigt.

Nu ska jag träna sen ska jag få min son att inse vidden av hur kul de kan vara att städa sitt rum. Hitills...
Theo vs jag
1-0

Inga kommentarer: