11 maj 2010

Så vare dags för sömn igen

Har kommit hem.
Käkat frysmat.
Badat Kakan.
Nattat Kakan.
Kollat på äntligen hemma.
Sagt till M på skarpen att de e dax att gå och lägga sig då han huttrade och var påväg att bli sjuk.
Bättat ned samma M som onekligen inte simulerade denna gång.
Tvingat i samma M Treo för de va de enda vi hade hemma förutom ett antal barnmediciner. Om vi blir sjuka då? Får shoppa upp lite knark åt mamma och pappa me.
Funderat på om M ska bli tvångshemma imorgon. Vi får väl se.
Skickat ett sent mail till redaktionen som förmodligen sitter vakna och mindre på gång nu. Deadline can break the strongest one.
Tackat alla heliga makter att min deadline är över och siktar nu på min nästa. Lite olika roller i de där med deadline men tro mig, min är inte heller helt lugn. Kunde jag köra maffiastilen för att klara den så skulle jag. Damn people to say no.

Nu ska jag kolla klart på Crash o sen tro mig, somna gott. klockan är redan way past my bedtime.

Btw...har man inte världens finaste son som vill ha först mama mia som nattsång och sen säger "mamma den fina om vargen vill jag höra, då vill jag gråta och kramas." Jag skulle inte sälja´n för allt smör i småland.

Gonatt

Inga kommentarer: