24 juni 2010

Fyndmarknad


Mitt ena shoppingfynd. Klänningen får Ni kanske se in action istället. Poseringsbilder blir aldrig riktigt bra va.
Ahhwww..på jobbet nu. Kaffe och frulle intagen.
Redo för dagen trots min förkylning som aldrig heeeelt vill släppa.
Idag är de förberedelser för midsommar som gäller så fort klockan plingar ut.
Städning, mat, plock, fix. Har vi tur kan vi kanske hitta en bra fläkt och då är köket redy for use.
I do like.

Men innan dess...en hel del arbete ahead.
Jag känner mig trött i hela kroppen efter denna vecka och de har givit mig absolut ingenting just nu..neh de stämmer inte...jag fick en fake emailadress igår. Bastards.

Nu upp med humöret and do some work.
Sen är de helg.

Jag skall dricka drinkar, äta sill och sånt.
Vad ska Ni hitta på?

Inga kommentarer: