18 juni 2010

sicken start

Började dagen med ett ilsket samtal som sedan lugnade ned sig och han insåg vår sida av myntet med. Möte med ilskebiss vid 14. Kul att få skäll när man egentligen är så oskyldig man kan bli.
Men som sagt. Gullig som jag e så lyckades jag blidka situationen och jag tror vi kan komma väl överrens nu :).

Annars har jag en orolig känsla i magen, som att idag inte kommer gå väl. Som att något jag absolut inte gillar kommer hända. Jag vill bara hem till familjen, gosa, krypa upp i soffan och kolla fillm. Mina magkryp brukar sällan ha fel. De e nåt på jobbet. Lovar, jag har rätt. Vänta tills fredagen är över, I tell you I know this shit.

Ikväll blir de alltså först dinnera hos Johan med familj och sedan till vårt andrahem i Järna och sova. Sen är de snickra like the devil och tillbaka till Järna för att vov ska kunna få känna att allt är så normalt de kan bli.

Igår var min duktiga man en riktig snickare. Han lyckades med utsågningar i skåp som jag bara skulle kunna drömma om att klara. O så nogrann. Jag hade givit up hours ago. Men nu är en hel del på plats. Jag hoppas på stora framsteg i helgen.

Inga kommentarer: