20 juli 2010

Bhjärtarskor

Letade efter ett telefonnummer på nelly.com
Det ska man inte göra. Tack och lov att jag är snål annars hade dagens barnbidrag varit puts väck.
Kan behöva lite av den här skogarderoben. Konjaksbrunt hittde jag dock inget...o de vill jag ha. Tycker de är ultimata lyxfärgen på skor, speciellt till i höst. O träklackar, nu. Jag vill desperat ha träklackar NU NU NU.
Annars är jag på min ständiga jakt efter sköna men billiga flipflops. De är jag alla somrar. Men denna sommar har jag ju ingen dundersemester att tala om därför....skiter vi i flipflopsen och drömmer om en kalaslön som gör att jag har råd med några av dessa beautys. I love it.
Sa ju att jag var kär idag.




Athens SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Oktavia SEK 1399, Friis & Company - NELLY.COM

Fiesty SEK 499, Timeless - NELLY.COM


Om jag får för mig att vara snäll och någon vinner en miljon i världen. Vad sägs om att skänka mig tillräckligt lite för att jag skall spendera de på skor istället för något nödvändigt men tillräckligt mycke för att de ska bli några skor och inte ett par från ica maxi utan sula och plös...okej? Its a deal? Vi säger så, let shake on it.
ps. kappan vill jag ju oxå ha så släng in 700 till så köper jag den med. Varför Haléns inte skickat en check till mig redan med rabatt trots en tydlig uppmaning kan jag bara inte förstå. Jag väntar en vecka till.

Inga kommentarer: