8 juli 2010

Bitter och skor


Bild lånad av Gynnings blogg och Scorett

Dom skorna. Dom är fabulösa.
Sen är jag en av de där som gillar Gynning. Inte sådär så jag vill älska henne och se allt hon gör men jag tycker hon är smart. Hon säljer på det som kan säljas, henne själv och iomed de även sin konst och sina böcker och blogg. De funkar. Jag tycker hon är smart. Och sjukt snygg.
Hade jag varit sådär tokläcker hade jag också sålt på de.
Nu måste jag låtsas vara smart, låt oss säga såhär...jag är inte rik ;)

Men tillbaka till skorna.
I love them. Sjuuukligt snygga.
Vilket jag vill påminna mig om att andra skor i denna blogg också utnämnts till. Men de e ju lite min grej.

Så frk Gynning om du ser de här...dom skorna i 38 could you fix?

Annars sitter jag idag och tycker synd om mig själv.
Faktiskt riktigt synd om mig själv.
Jag gör vad jag kan, inget funkar, ingen feedback, inge sällskap, ingenting.
Jag känner mig sorgsen över att var jag än hamnar så blir det alltid såhär tillslut.
Vill prata av mig och att någon ger mig inspirationen att köra vidare. We can do it, kom igen!
Bahh...ringde tillome mamma för lite "är jag verkligen såhär dålig" pepp.
Men de räckte nog inte för jag känner mig dålig trots att jag vet vad allt beror på. Jag har faktiskt varit riktigt bra. Jag har tagit mig själv och de jag gör till en ny nivå. Men....

Jag vill bara kunna vara seriös i vad jag gör, riktigt bra.
Det började toppen, jag har gjort ett hästjobb...
Men man kan väl inte lyckas jämt.

Skulle Rollo godis hjälpa?
Ja....men de är förbjudet magen FÖRBJUDET!

Efter ett år av upp o ner i jobbsituationer känner jag att jag behöver paus. Lugn. Ro. STOPP!
Men de blir inte alltid som man vill. De sa mamma me.

Gaska upp sig nu lilla vän.
De ordnar sig nog.
Så pepptalkat mig själv.


Inga kommentarer: