9 juli 2010

Im back

Efter gårdagens utbrott är nu min hjärna stillad.
Ber om ursäkt för grinande skrik på bloggar. Ha överseende.
Det är fredag. Jag börjar om.

Kände på vägen hem hur saker började rinna av mig.
När jag möttes på tomten av en dvärg med öppna armar som med världens leende skrek "mamma ÄNTLIGEN" så försvann resten. Har man inte en egen dvärg så förstår man inte vilken magi sånt är. Men de funkade kanon.
Sen god mat ute för att sedan hänga i de nya sköna solstolarna och jaga minigiraffer...long story.
Kvällen avslutades med en sjuk dokumentär om samlare och ett fint sms som put me right over to the good side.
Idag blir en kanondag. Vad som än händer blir den bra. De är bestämt.
Ikväll ska vi till vänner och ha semesterkickoff kväll (fast jag har ju inte semester, jag festar ändå) med matlagning och spel och troligen studdsmatta. Så vad kan rimligen gå fel? (jag väljer och ignorera den frågan).

Kaffe, planering, succé...dagens recept.

2 kommentarer:

Anneli sa...

Inget kan gå fel med dig och en studsmatta:) Ha en bra låtsas semester.

Evighet sa...

haha, jag har kommit till denna släkt för att skämma ut mig och roa er :).