8 juli 2010

Nästa dag

Igår använde jag mig av facebook.
Jag skrev till min käresta att idag var en bra dag för presenter.
Så när jag kom hem låg där ett tidningspapperspaket med en ros instoppad och på silvertejpen som höll ihop paketet stod "present" ,mycket talande.
Paketet innehöll tidningen "glamour" och badsalt med löfte om egen badtid till kvällen.
Ljuvligt I tell you och en mycket bra present. Nöjdast ever! Och ren.

Just nu sitter jag i blåsten av en fläkt och hoppas på att i alla fall kunna simulera svalka. De går sådär. De e varmt nu. Jag klagar absolut inte...men jag skulle klaga ännu mindre om jag var på en sandstrand och försökte få sanden att inte hamna ÖVERALLT!

Inte nästa men helgen efter är det planerat att vi skall åka på cykelouting.
Jag är sjukt taggad. Men efter träningen igår..lite oroad. Vi cyklade ingen jättesträcka men skavsår i röven var ändå lite utav ett faktum. Well well de e la sånt man får ta.
Trots skavsårsvarning så ser jag fram emot cykelsemester med mina kärlekar något så grönjävulskt. Kul är vad de ska bli o motion får man på köpet. What more could I ask......tja 4 veckors semester ihop med familjen på en Caribisk ö bestående av Pina Colada och sol. Men de kan va för mycke begärt.

Inga kommentarer: