16 juli 2010

resplaner

Igår bokade vi hotellet vi ska bo på i Edinburgh. Såg fint ut och var ett riktigt kanonpris för fyra nätter. 3000 tror jag vi punga ut för ett dubbelrum. Med kristallkronor i varje rum hade jag kunnat tänka mig att betala mer men ingen är nöjdare än jag.

Flygbiljetter check
hotellbokning check
Resfeber....njea





Nu är det dax för jobb i några timmar sen drar vi iväg på vårt galna cykeläventyr.
Jag hör hur grabbarna går där ute och packar och till min stora oro ser jag också typ de första molnen på himlen sen Noaks Ark. Dessutom har lätt bris bytts ut mot lätt blåst. Bara de är medvind så är jag nöjd.
jaja, vädret har några timmar på sig att bli stabilt innan vi ska iväg. Kan ju vara skönt med lite molnigt, gassande sol kanske dödar oss i förtid.

så...dax för dagens mailskörd och samtal.
Sen sticker viiiiii

Bild lånad av Gadgetgeeks




Inga kommentarer: