8 juli 2010

Spårar ur totalt VARNING gnäll utan motstycke

FUCK THIS SHIT!
Jag drar snart.
Jag är ledsen, arg och helt slut.
Ingenting biter INGENTING.
De e som att jag i evigheter stått och moffat mot en vägg.
Jag har kört allt, maffia, sur, glad, snäll, mysig, fuck it, DO IT...alla stilar. and I got nothing.
Why...hemlis o så är de sommar. De e redan bestämt och klart.
"nej återkom i sept"
Men fuck september. NU NU NU NU.
De e två nummer kvar till september.

Helt uppgiven, trött, fantastiskt trött, meningslöst, lost all hope.
Hur jag skall överleva en månad till av den här "nej jag vill inte nu skiten" vet jag inte. De är krig som gäller på alla plan och jag är inte alls up for krig.

Förut...tog jag en lunch med en kollega, vi snackade, grinade, skrek lite, fick utbrott, hittade lösningen och löste.
Lets just say, säljare är fantastiskt udda personligheter som funkar bäst och sämst ihop med andra säljare. När man är mitt inne i de så finns de inget annat som gäller. Men när man är mitt inne i de helt själv så är man bara udda, inte fantastisk alls utan kanske tillome lite jobbig och sjukt gnällig. Så skit i allt jag skrivit och jobba med annat.
Säljyrket är bara kul när man säljer, då slår de allt. En sån här månad.....då funderar jag på om rep eller dränkning är den bästa metoden.

Gnäll gnäll gnäll...men what to do....kaffekoppen med batterier som jag förut försökte ventilera med har slutat lyssna och jag tror den laddade ur sig av ren tristess. Lite som jag.


ja jag har spårat ur. Om de inte märktes.
BAHHHHHHHH

Inga kommentarer: