22 juli 2010

Torsdag


Toalett överraskningen var mycket trevligare än vad ordet "toalettöverraskning" faktiskt ger dig förhoppningar om.
Såna här grejjer förhöjer. Och tänk vilket fint liv tandborstarna får.

EDIT: Är de bara jag som ser att killarna har manliga tandborstar och jag har en rosa.
Vart är världen påväg? Min nästa får bli manlig...kanske.

Annars valde jag att go lite extra crazy idag.
En kjol som klänning. Släng mig i väggen så galet.
Men jag har insett att om denna Tigerkjol någonsin skulle få ett liv som plagg så behövdes de tänkas om. Nu mer är Tigerkjolen en Tigerklänning.
Och ja...de är nästan mitt enda märkesplagg, de e därför jag tjatar om att det är en Tigerkjolklänning.

Den kostade för övrigt 75 kr på Vingåkers outlet för några år sedan.
Så jag är inte så fancy som jag vill utge mig för att vara.
Förutom att den är lite genomskinlig tycker jag att de funkar.
Man får bjuda på lite hud såhär på sommaren.

Ps. 2 dagar kvar tills himmelsk semester.

M verkar ordna en grillkväll på fredag för släkt och vänner.
Är du inte bjuden och vill komma så tycker jag att du ska komma.
Grill, lekar, sol, öl, sällskap.
Jag uppmanar Er alla att fira min semesterkickoff med mig!

Inga kommentarer: