19 aug. 2010

De här med att jobba hårt


Mitt i allt som pågår så är jag ändå i någon slags koma av "tycka om".
Det låter som jag klagar för kroppen gör ont, huvudet bangar, fötterna svider, svetten lackar....men de är kul.
Kul att leka detektiv, kul att leta människor, kul att planera, organisera, kul att hitta sponsorer, kul,kul,kul.
Roligast är självklart att göra affärer. De kommer snart me hoppas jag.

Idag har jag i alla fall erövrat världen och blivit ifråntagen den lite.
Erövrat världen igen och återigen fått en bit borthuggen. (men de va lugnt jag förstod varför).
Erövrat världen en tredje gång och denna gång...I kept it.

Haft ett oförberett kundmöte på engelska.
Haft ett flåssamtal (alltså vissa människor är så ensamma).
Haft terapisamtal. Tack älskade Karin för att du finns och orkar lyssna trots bebisgny.
PS. Alla ni som gillar musik bör väl kanske pallra er till Pretzeltown som börjar ikväll i stadsparken i Södertälje.
Vill man veta hur man arrangerar en festival...kolla in gästbloggen på newz hemsida.
Det är några riktigt coola kidz som ordnar den här festivalen. Gratis för alla och vissa band är riktigt bra eller bara riktiga upplevelser. :)

Do it!

Inga kommentarer: