31 aug. 2010

Födelsedagsfirande


Igår fyllde fina K 29 hela år.
En massa folk, lite barn, tårta, hembakt, kaffe.
Fina presenter och glada människor.
Vad mer kan man önska en måndagkväll?

Sen ilade vi hem till sängen för att somna i tid då de fortfarande saknas timmar i min sömnbank.
Eventuellt ska jag ut på kvällsparty imorgon kväll med. Men allt är inte helt 100 än. Jag väntar på att den inre rösten som brukar erkänna hur jobbigt saker och ting är skall övervinna den där "jomen du, de är riktigt bra för dig att vara där. "
Eftersom de är kvällstid så kommer jag inte hem med vanliga bussar, taxi är dyrt (o inte så himlans lätt att få på landsbygden, jag vill inte väcka lilleman för att M ska behöva hämta mig i Gnesta. Så antingen får jag lyckas med körkort riktigt snabbt eller så får jag sova över hos mina fina svärföräldrar som alltid ställer upp.

Men just nu är livet lite annorlunda. Det blir så ibland. Då vill man gärna inte vara ifrån sina närmsta ens en sekund. Men jag får vara vuxen nu för en gångs skull.


Iväg på möte I go.
Som alltid.

1 kommentar:

Runge form - Karin sa...

och det finns alltid en säng till dig här också, bara så att du vet :-)