19 aug. 2010

Föreslå mig tack

När vill man banka sig i huvvet som mest? JO när ELLOS som inte har jackan jag vill ha skickar en check på 40 % rabatt. Då vill man banka sitt huvud. Speciellt när man glad i hågen går in på ellos hemsida och inser att "vafaaaan, de var ju på haléns jackan fanns".
Nu får Haléns faktiskt komma in i gemet och ge lite rabatt.
Jag vill haaaa jackan. Strutt strutt runt i hela Skottland.
Kanske kan bli sponsrad. De får jag jobba på.

Annars är de minst lika mycket att göra idag. Fler grejjer att fixa, massa möten och till nästa vecka har jag lyckats klämma in....listen to this shit...14 möten. Då är ändå fredagen festivaldag men jag har fått lite möten på festivalen med och några telefonmöten, annars hade de varit körigt med 14 stycken på en och samma vecka.
Idag har jag ett stort sponsormöte. Good shit och jag hoppas jag kan få in konceptet där.
Sitter i valet och kvalet om jag skall gå på Pretzeltown i helgen med. Eller nu på fredag. Känns som man borde supporta det hela genom att vara där men samtidigt behöves jag till annat.

Födelsedagsfirande i helgen.
Vad köper man i present till folk som har allt?
Presentkort känns tråkigt.
Blommor, fruktträd, osv känns gjort.
Samma med smycken och skönhetsprylar.
Det enda jag vet är att den ena vill gå på spa. O där sprack budgeten.
Tipsa mer än gärna. MER ÄN GÄRNA!

Tipsa även på bra, nyttiga tillbehör till en kräftskiva. Jag brukar äta två kräftor, sen ger jag upp och lever på bröd. De är osmart i vikthetstider. Kom gärna med förslag så säger jag, ja/nej.
Tackaaaar.

Inga kommentarer: