11 aug. 2010

Helt galet



Vi ringde för att kolla att dom mådde bra alla.
Han sov.
Egentligen ringde vi för att vi är sakniga.

Jag tror om jag skall vara ärlig inte att han saknar oss alls.
Jag tror han har dökul och kommer tycka det är sådär lagom
kul när vi hämtar hem honom igen.

Men de skiter mitt mammahjärta i för nu behöver jag snart påfyllnad av allt de där ens älskade barn ger.

I vårt försök att utnyttja barnledighet så planerade vi en biodejt.
Men de fanns inga filmer som riktigt var värda att gå på...
så vi kollade wallander, trick r treat (kolla inte den, världelös) och nu är mr man inne på morden i midsomer medan jag försöker vara produktiv. Tv kväll...

Disken är fixad. Matlådorna med, de finns tillome frukt till imorgon.
Jag har inte bubbelbadat, risken att jag gör de är rätt slim oxå faktiskt.

Imorgon MÅSTE vi faktiskt göra något crazygalet som alla par utan barn gör. Några tips?
Im blank.
Fram till ikväll har vi alltså
shoppat
promenerat
fikat
haft tv kväll.

Vi pensionärer måste verkligen skärpa till oss, we are tooo crazy.

Inga kommentarer: