6 aug. 2010

Inte idag

Gårdagen blev dålig på SPA upplevelser.
Efter storhandling, matlagning, TV kollande och barnnattning så fanns de lixom ingen tid över för att sakta hamna i relaxdvala.
Jag hann dock vaxa mina ben för första gången ever.
JoJo som var på besökt konverterade mig till vaxlivet. Håret blir mjukare och mindre och blablabla...svinbra tänkte jag. Men de känns väl lite, NEJ! Det kändes mycke. It hurt like hell.

Nu ska jag ge detta ett försök. Se om det är värt att RYCKA HÅRET UT FRÅN BENEN FRÅN RÖTTERNA! Det låter ju idiotiskt och klart som FAN de gör ont. Men de kanske är värt de?
Annars går jag tillbaka till min trogna rakhyvel och skiter i om jag har trädstamstjocka stubbhår på benen.

Det gårdagen dock bjöd på var kockarna jag och kakan som skapade en Tacofest på en torsdag på grund av Kakans craving som sedan gick över till min craving.
Gott blev de, mätta var vi och ja allt sånt.
Gammal film kärlek, popcorn, öl, "mamma jag tycker om din hand, kind, dig, ben, arm, mage" (Theo var lite kär igår), fotboll, låtsasshopping, bärplockning och hamockbilkörning. Skönt med semester fast man egentligen inte har semester. Man kan flytta 20 min bort och bara känna att man inte MÅSTE tvätta, hänga tvätt, dammsuga, diska, plocka konstant. Man kan göra de sen. Undrar varför men de bara blir så.
Tack för huslån nu flyttar vi nog hem igen och helgen ses fram emot.

Ciao

Inga kommentarer: