30 aug. 2010

smygreklam och slutkörd

Ja jag vet. Jag har varit borta. Men chill it. Jag är trasig på alla sätt och vis. Jag är BARA här för att jag bestämt möte med folk. Jag är bra på så vis. Men tro mig. I morse var första gången på mycket länge jag verkligen tänkte "skit samma, jag somnar om". Sen hörde jag "mamma gå upp nu" o han som sa de är alltid lika övertygande.

Trots total slapp igår...då menar jag total. M serverade mig allt jag bad om och tillomed uppmundrade mig till vilande. Och tro mig, de behövdes. 20.30 låg vi båda i sängen och kollade film och en timme senare snarkade vi värre än en förkyld tiger.
Ändå hade jag sovit och sovit och sovit under dagen.
Stackars M som varit tvungen att hjälpa till här och där med leveranser av tårtor och skjuss hit och dit var också lite sliten. Men min festivalkropp tog ingen hänsyn till det alls.

Som jag sagt innan. De finns inte en enda bild på min kamera från festivalen. Däremot finns det på jobbkameran. Så i efterhand är min plan att fixa in lite bilder från jobbets kamera så ni får se what really came down i Newztältet.

Nu....aj.oh.eh.öh...o jag ska iväg på kundmöte och låtsas vara proffsig. Hur fan då?

ps. gå in på soffta.nu och kolla in hans coolaste soffor. Vi snackar tokbra present. Lite off season nu kanske men jag har aldrig i hela mitt liv suttit så bekvämt (lite för att jag stått hela dagen me kanske).
dom är inte ens dyra. Klockren slapp present. Ut o soffta.

Inga kommentarer: