5 aug. 2010

Mer tillbakablickar

Semesterveckan bjöd ju även på kräftkalas.
Mysigt vare trots missförstånd, men jag tror inte någon led avsevärt.
Kubb, måne, bebis, kräftor, en himlans massa mer men lite skall sparas till arkivet också.




Fjärilsaction



Getingaction



Igår gick riktigt bra. Allt jag ville gick vägen och resten ignorerar jag.
Fantastiskt rolig intervju som jag var medbjuden på.
Kvällen avslutades med bubbelbad i svärföräldrarnas hemma SPA.
Kanske ska köpa lite lermasker och sånt till M och mig ikväll så kan vi SPAa på riktigt.
Han älskar det i hemlighet.

Ikväll blir det en till övernattning innan vi beger oss hem till fina huset igen. Omväxling förnöjer, heter de inte så?
Plus att jag får en timmes sovmorgon när jag bor i Järna, vilket är sjukt då jag bor ca 20 min bort. Vem har räknat helt fel här?
Time to do some more work innan jag lämnar in handduken och mig själv.

Ciao

Inga kommentarer: