18 aug. 2010

min hjärna kokar

Jag arbetar...
just nu är det helt galet.
I och med de två stora festivalerna som går av stapeln de närmsta veckorna så har även jag en himlans massa att tänka på.
Allt från kläder, scheman, tält, skyltar, give aways, you name it. Är glad att jag tar stor del av fixande o trixande för då slipper jag oroa mig för om de blir gjort eller inte. Haha sjukt, men så är de.

Annars skall jag och min kollega försöka oss på att plugga ikväll. Det blev inget igår då han var tvungen att jobba. Ikväll kanske de går lättare. Jag hoppas de. Jag måste bli bra på de här med körkortsteori.

Annars körde jag 1.2 mil på maskinen igår och gick min vanliga hamnpromenad imorse. Bra där. Jag klappar mig själv på axeln, missar jag träning så blir jag seg, besviken och inte alls lika effektiv.

Idag har jag en to do list utan dess like. Tog en halvtimme att sätta ihop den. Nu är den här och den ser lång ut. Dax att sätta igång då kanske? Hua. Men tillfredsställelsen när de väl är gjort är riktigt bra.

Adjö

Inga kommentarer: