22 sep. 2010

Men sluta ryck på axlarna, its a big fuckin deal

Jag kan inte påstå att jag inte är stressad idag. Men nu har jag en kvart över. Så jag äter lunch och uppdaterar blogg..lord, jag har blivit besatt.

Jag har ett tyck.
Sjukt många människor är upprörda över att SD slog spärren och att dom blivit så poppis. En hel del som tycker att det är förjävligt lägger sig dock platta.
"men vad ska man göra, what to do, sverige har röstat, finn er i de".
Fuck no. Vad är de för stil. Okej sverige har röstat, Sverige har tyckt till MEN om vi rycker på axlarna och säger "vad ska vi göra, rösterna är räknade, demokrati blablabla"...kan man då påstå att man är bättre än Tyskarna var när Hitler sieg heilade sig igenom världen? Tycker fan inte det. Jag står för att jag tycker folk som stöder SD är idioter, riktiga jävla plattskaft som inte borde få ha rösträtt. Jag skulle lätt säga det till herr Jimmi Åkesson som jag är säker på tar på sig sin kostym och har utrensningsmöten med sina kompisar i någon källare där dom är välkomna.
Vill vi att Sverige 2010 skall vara ett sådant här Sverige? Jag vill de inte och jag skänker stöd, tyck, tänk och det jag kan för att få Sverige och inse hur idiotiskt det hela är. Vill man lägga sig platt och ge upp för demokratin så kör på. Men om några valperioder när de kommer ett nytt parti som säger att "vi ska döda alla våra barn för pensionärer är framtiden"...gör ni de då också? Tänk på saken.

Kom igen nu miljöpartiet. Gör de för Sverige. Är de inte därför Ni finns där. Svälj stoltheten nu.

2 kommentarer:

Runge form - Karin sa...

Jag håller med dig till fullo! Jäklar vad förbannad jag är. Och hur kunde Kristian Luuk lägga armen om Jimmie Åkesson i söndags - visst att det skulle vara en "avslappnad" valvaka men där borde han ha tänkt till lite.

Evighet sa...

Skönt. Vi bildar klubb och Kristian får INTE va me.