14 sep. 2010

Plånbok till salu


bild självklart tjyvad från Smallet.com


Jag har ju tidigare pratat om en bekant som startat företaget smallets.com.
Det är supersnygga små plånböcker för inga pengar alls och som tar hand om allt de där du behöver. För seriöst, vem behöver 10 kvitton från ICA maxi?

Finns i en massa olika designs och jag gillade den rosalila som vännen C har.
Bra material, tåligt, snygg, tar ingen plats och jag kan gå vidare i mina uttalanden men de blir tjatigt.
Passar både till dam och herr så de där med feta plånböcker i bakfickan så jeansen ramlar ner på gamla pappa kan vara historia. Så fort jag blir rik (hur ofta säger jag den meningen varje dag?) så ska jag köpa en sån till min pappa för tro mig, ingen vill se hans pennfack hur söt han än är.

Sambo M har faktiskt en liknande variant som han fått från annan ort. Den börjar dock bli lite nött i kanten men bra grejjer. I like.

Bloggar du om de så kan du vinna en. Bloggar du inte om den så tycker jag att du ska köpa en. Its the new it thing I tell ya! O tro mig, jag säger aldrig sånt i vanliga fall.

Inga kommentarer: