10 sep. 2010

slut jag är slut

Jag är fortfarande sjuk.
Nu sitter jag o väntar på nya ADn som jag fick för mig skulle varit här för en halvtimme sedan.
Jag uppskattar alltid att få vänta. Speciellt när jag ha 38 graders feber. Då uppskattar jag det särskilt.
Men jag kanske missförstod något. Anyways..jag är här, o bara jag.
Väntar på två idiotiska kunder som ALDRIG kommer in med materialändringar. Ska införa en ny rutin där vi skickar iväg annonserna och skriver "får vi inga ändringar innan den 8 blalbalbla så ser vi denna annons som godkänd". Då slipper vi sluttjaffset. Jag hatar sånt här tjaffs.
Är folk så jävla rika att det är skitsamma och dom kan slänga bort pengarna på annonser? För i så fall tänker jag bara gå runt o hämta in pengar o bara skriva "annonsplats".

Ja jag är sur, sur och grinig och jävligt sjuk.
Jag vill få dagens sysslor gjorda, sen vill jag hem och dö i soffan. På riktigt, de här håller inte alls.

ps. nu fick jag ett "jag försov mig samtal"...o jag orkade verkligen inte bry mig. Om så världen gått under för någon idag så kommer jag säga "jaha, men du är sen nu."
Som sagt. Jag ogillar att vänta. det är största formen av förolämpning, förutom "du luktar fisk".

Jag går o dör nu.

Inga kommentarer: