17 sep. 2010

Snabb vecka

Mötet gick bra.
Jag är nöjd.
Men jag avslöjar inga planer. Helt enkelt för dom inte är klara än!

Fredag in my heart.
Satt och tänkte på tåget över att det snart är maskeradtider. Halloween och maskerad och fest och kalas. Jag räcker upp handen och säger INTE till att göra en maskerad. Däremot, min vana trogen tänkte jag att någon annan kunde styra upp.
Det är inte förr än den 5-6 november så de finns tid att anstränga sig här. Utmaningen är fixad...vem gör?

Annars ska jag nu spurta innan helgen kommer. Älskade Kakan och jag ska ge oss ut på svampplockning om de inte spöregnar. Hur klockrent är inte de då? Förutom att jag inte har stövlar. Vi ska även plocka äpplen och försöka oss på äppelmos OCH plantera miljöpartistisk basilika.
De kunde vara värre. En helg av pyssel och mys. Jag tror vi kommer ha sjukt familjemysigt lilla Kakan och jag.
Sen är de de där med fortsättningen på köket. Kanske kör nåt sånt me :)

Men nu. Work til I drop och vänta med spänning på om chefen faktiskt tagit en sista minuten eller om han är hemma. Inget av de förvånar mig efter 1 april skämtet "min hund har dött, kom och sörj med mig".

Adjö

Inga kommentarer: