27 okt. 2010

Julklappstips



Något jag tycker man ska tänka på är Atelje Schulte.
Klockren julklapp all the way.

NeWZ har ett samarbete med honom just nu och erbjuder kanske dig att vara modell där för en dag. Hade jag tyckt att jag hade mer potential...(läs minus 10 kg till o två tusingar över) så hade jag absolut nappat.



1995 :- för 10 bilder på skiva, 1 framkallad, 1 ombyte


2995 :- för 20 bilder på skiva, 2 framkallade bilder, 2 ombyten


4995 :- för 50 bilder på skiva, 5 framkallade bilder, 4 ombyten


mer info finns HÄR.

Man kan också ringa mig på min jobbmobil: 0760 49 55 60 och låta snäll så bokar jag in.
Brådis...30 & 31 oktober är plåtningarna. Några platser kvar så först till kvarn får bäst bilder....
Bara ett litet tips från mig till dig.
Plåtningarna är i Södertälje men ni sthlmare får ju också boka :)


Inga kommentarer: