6 okt. 2010

Men lägg ner




Idag har jag varit vuxen. Jag ringde o klagade på Sörmlands länstrafik. Anledningen.., här går man helt ovetande på bussen på morgonen för att ta sig mot Gnesta. Vad händer då? Mitt sl acc. Kort visar rött. De ska funka till den 15, jag vet detta. Busschauffören är en gubbjäbel om hela saken 07.30 på morgonen. Skrattar åt mig, drar upp folk på bussen för att visa att hans manick stämmer. Jag lackar. Man beter sig inte så mot folk. Tack o lov fick jag åka men inte utan att ha påpekat att jag fuskat. Gubbfan! Så jag kontrollerar mitt kort på pressbyrå. De gäller till den 15. Tydligen är inte jag den enda som råkar ut för galna chaufförer. Så vuxen som jag är ringde jag till Sörmland länstrafik o påpekar att jag ogillar att bli utskämd 07.30 på morgonen inför en fullsatt buss. Hon skulle prata med chauffören i nästa gång han o jag ses så ska jag säga "in ya face old man". Sjukt onödigt att bråka med mig... Men jag verkar ha en sådan aura runt mig just nu. Jäkla folk. Nästa yrke eremit. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: