21 nov. 2010

Bra grannar

Jag har fantastiska bekanta och grannar.
Min vän T har ju sin pappa boendes här i närheten. Idag när vi såg på vårt mästerverk "häckprojektet" o insåg att det var klart så kom han förbisladdandes med sin bil. Han erbjuder sin hjälp att forsla bort grejerna och INTE NOG MED DET...han berättar om ett ställe typ 1 min bort med bilen där man kan bränna allt ris för de är utanför tätbebyggt område. Hur lycklig jag blev kan jag inte riktigt dela med mig av, det var eufori. Nu är bara frågan om man kan få fyr på riset men de ska la gå.
Min lycka över att häcken är klar och att vi har de bästa grannarna (några av dom) är enorm.

Nu ska vi bara hitta en helg att forsla bort och leka bränn bränn på så ska vi nog få en normal tomtyta igen.
Lycka lycka lycka.

Inga kommentarer: