27 nov. 2010

Lördagstankar

Den stora granen är uppsatt i vår lilla "stad". Det är så otroligt mysigt. Känns lite Lotta på Bråkmakargatan när Jarbells har julpyntat och jag ser en Gamla stan stor gran (överdriver liiite) från mitt hus. Bilder kommer när kameran inte strejkar längre.
Igår hade jag en städdag och en pysseldag. Man ska orka vara sjukskriven för att kunna vara det.

Igår fick vi i alla fall ner alla ljusgrejer ner från vinden, några tändes direkt och några väntar vi med till på söndag tror jag eller ikväll..beror på om vi kan vänta.

Idag finns en plan på att julhandla julklappar. Kanske blir det en tripp till älskade Nyköping. Det är och förblir en av de mysigaste städerna i Sverige. Så otroligt fint och omhändertaget. Vidhåller att jag ändå kan tänka mig att flytta dit någon gång. Men då bör jag nog ha skaffat de där körkortet som det verkar som jag ALDRIG kommer kunna få. Vissa människor ska helt enkelt inte vara ute på vägarna. Antingen har jag otur med petiga lärare eller så är jag oduglig på körning. Vi får väl se, envisheten kanske vinner? Kan dock avslöja att jag är sjukligt trött på det. Busskort ser bra ut from my view.

Dax för lite fortsatt pyssel och så just ja, vila också ja.
Herrå.

Inga kommentarer: